Raamdecoratie

Het raam is een zeer effectief communicatiemiddel omdat het vierentwintig uur per dag, zeven dagen per week zichtbaar is voor voorbijgangers (voetgangers, fietsers, automobilisten, etc…)

De zelfklevende decoratie is essentieel omdat dit het laatste communicatiemiddel is dat de klanten zien en waardoor ze uw verkooppunt binnen willen gaan.

Deze communicatie wordt ook wel “gratis communicatie” genoemd omdat u alleen de kosten betaalt voor het vervaardigen en plaatsen van uw reclame, maar niet voor de drager van de reclame, in dit geval het raam, want dat is van u.

Op het raam kunt u niet alleen praktische informatie plaatsen (openingstijden, telefoonnummers, website, etc…) maar ook een overzicht van uw functie (activiteiten, producten of diensten), eventueel aangevuld met een afbeelding of foto.

Vaak wordt het raam ook gebruikt voor communicatie over evenementen (aanbiedingen, uitverkoop, opruiming wegens verbouwingswerkzaamheden, etc…) of voor semi-permanente communicatie (nieuwe producten, afbeeldingen collecties).

Er zijn talloze opties voor zelfklevende raamdecoratie:

– belettering en logo’s

– met digital print

– microgeperforeerd met digital print

– duistere, semi-duistere, semi-transparante of transparante bewegwijzering

– matte sticker

– fluorescerend

– veiligheidssticker

– afschermsticker

PANO past uw teksten, logo’s, advertenties en plaatjes aan aan de afmetingen van uw ramen. Vervolgens wordt een grafische simulatie van het project gemaakt.

Uw product wordt direct in onze filialen gemaakt.

Onze teams komen naar u toe om de decoratie perfect te plaatsen.

U kunt onze raamdecoraties in de rubrieken van deze site bekijken of contact opnemen met het dichtstbijzijnde PANO Boutique-filiaal voor meer informatie.